Onderweg naar Rajastan - Reisverslag uit Bombay, India van Koen en Lien Laan - WaarBenJij.nu Onderweg naar Rajastan - Reisverslag uit Bombay, India van Koen en Lien Laan - WaarBenJij.nu

Onderweg naar Rajastan

Door: koenenlien

Blijf op de hoogte en volg Koen en Lien

12 November 2011 | India, Bombay

Na een paar mooie stranden in Goa te hebben bezocht, dolfijnen gezien en lekker gerelaxt, zijn we zondagavond naar Hampi gegaan met de nachtbus.
Ons bed zag er veelbelovend uit, helaas was het alles behalve comfortabel. 11 uur hobbelen en schudden in een bus vol schreeuwende mannen. Aangekomen in Hampi konden we met de riksja voor 5 roepies naar de 'ferry'. Dit was een 10 persoonsbootje wat ons naar de overkant bracht. daar een super mooi guesthouse gevonden en weinig anders gedaan dan bijkomen van de beroerde nacht.

Volgende dag zijn we hampi bazaar te voet gaan verkennen, hele mooie ruines uit de 15e eeuw,
Woensdag hebben we al fietsens nog veel meer tempels en ruines bekeken. Super mooi allemaal en heerlijk om te fietsen. Donderdag de andere kant verkend met een brommertje, geniaal! met zijn tweeen een beetje rond tuffen! haha

Vrijdag na een nog beroerdere nachtrit (Koen was de hele weg misselijk) op het strand in Goa gelegen en nu zijn we op het vliegveld in Mumbai. Over een uur vliegen we naar Jodhpur. Daar gaan we nog wat duizend-en-een-nacht taferelen aanschouwen en overnachten in de woestijn!

• 12 November 2011 - 06:16

VET!:

koen ;)

• 12 November 2011 - 10:26

Anita :

Heel veel plezier nog. En geniet van het mooie weer.
    Hier is het erg koud we hebben de eerste nachtvorst gehad.

• 12 November 2011 - 11:18

Elja En Bas:

Hej,

We hebben jullie verhaaltje weer gelezen hoor. Hopelijk kunnen jullie wat bij slapen :) en geniet nog van de laatste paar weken tijd gaat echt super snel zeg.

Groetjes knuff

• 12 November 2011 - 19:26

Remy:

Leuk leuk leuk!

• 21 November 2011 - 13:57

Elly En Hans:

Koen en Lientje bedankt voor jullie reisverhalen, met plezier gelezen. Goede terugreis en wij zien elkaar vast gauw. liefs van ons!!!!

• 22 November 2011 - 19:08

Marijke :

Nog 8 dagen....

• 26 November 2011 - 09:18

Marijke:

nog 4 nachtjes.....

• 26 November 2011 - 17:32

Loet Gepke:

wij willen jullie danken voor jullie verhalen en een goede veilige thuisreis toewensen

• 27 November 2011 - 18:35

Marijke: