En we gaan "nog" niet naar huis.... - Reisverslag uit Delhi, India van Koen en Lien Laan - WaarBenJij.nu En we gaan "nog" niet naar huis.... - Reisverslag uit Delhi, India van Koen en Lien Laan - WaarBenJij.nu

En we gaan "nog" niet naar huis....

Door: koenenlien

Blijf op de hoogte en volg Koen en Lien

29 November 2011 | India, Delhi

OK, hier dan ons laatste verhaal voor alle trouwe fans!

Na een prima vlucht zijn we in Jodhpur snel een hotel gaan zoeken om lekker bij te komen. Daar werden we uitgenodigd voor een moslim bruiloft de volgende dag. Dit klinkt leuker dan het is.. 3 uur in de bus, 5 uur wachten in een hotelkamer met nog 10 andere 'blanken' en tot slot geeneens een ontmoeting tussen man en vrouw. Zo gaat dat dus dat uithuwelijken... om 5 uur snachts kwamen we terug in Jodhpur waardoor we onze trein naar Jaisalmer die om 5 uur vertrok misten.

Dan nog maar een dag in Jodhpur. Heerlijk rondgelopen, het grote fort bekeken en een super uitzicht over de blauwe stad. Volgende dag met de bus naar Jaisalmer, leuke stad dicht bij de pakistaanse grens. Beetje rondgelopen en ons klaargemaakt voor de Camel ride. Samen met 3 gezellige engelsen hebben we 2 dagen op een kameel door de woestijn gereisd. Super leuk, lekker eten en geslapen op de duinen onder de mooiste sterrenhemel ooit!

Ook hebben we in Jaisalmer vrienden gemaakt, jaja, elke dag een kopje chai met de man van de textielshop. Erg gezellig gekletst en jammer dat we door moesten naar Pushkar.
Maar ook Pushkar was leuk, een soort bedevaartsoort met een meer in het midden. Veel leuke winkels en weinig bijzonders gedaan. Heerlijk gechilld.

Daarna een bezoekje aan Jaipur, vijf dagen in een hectische stad voor Koens pak. Maar die is mooi geworden! Jaipur wordt de roze stad genoemd maar daar zijn de meningen over verdeeld. Groot en druk is het er wel! Niet onze meest favoriete stad maar bij ons hotel was wel het beste restaurant van Jaipur, heerlijk gegeten dus!

En nu zijn we in Delhi, het valt ons echt honderd procent mee. De eerste keer was het toch wel een cultuurshock en nu vinden we het wel gezellig hier! haha, Maarja, nu voor de laatste keer internetten, in de riksja, getoeter aanhoren, chai drinken, veel souvenirs inslaan en morgen naar huis!

We vinden het ook allebei wel goed geweest, we zijn een beetje moe van alle tempels, het niks doen en elkaar... Nee we hebben ons prima vermaakt samen! Maar het is goed om weer naar huis te gaan,terug naar de hagelslag en boerenkool! En natuurlijk onze lieve familie en vrienden!

Bij deze nodigen we natuurlijk iedereen uit om onze foto's en verhalen te komen aanschouwen voor wie dit interessant vinden :)!

Tot in Nederland!

• 29 November 2011 - 11:47

Ingeborg:

ik kan niet wachten alles te zien en horen!!! Onder het genot van een rose'tje en toastjes (met hagelslag dan maar?) haha hele goeie terugreis!!' liefss

• 29 November 2011 - 11:49

Fardau:

Zoooo wat gaaf allemaal weer!:) Jullie hebben heel wat cultuurshocks ondergaan, haha!
    Maar het is goed dat jullie weer zin hebben terug te gaan, want dat had ik toen niet en dat is als je thuis bent wat minder handig ;) Dus lekker aan de boerenkool met een stuk worst, dat gaat wel lukken in deze kou hier!!
    Een heeeele goede reis!! En tot heel snel want ik wil zeker weten die foto's etc. bekijken :)
    Xxxxxxx vanuit Zwollywood

• 29 November 2011 - 12:25

Jan:

Kan alleen maar zeggen, tot morgen.

• 29 November 2011 - 12:43

Remy:

jeej bijna weer thuis! woupwoup! tot morgen en goeie reis! xx

• 29 November 2011 - 13:48

Hans En Elly:

nou wij vinden het ook fijn dat jullie er gauw weer zijn. groetjes en alvast tot ziens.

• 29 November 2011 - 14:04

Nienke:

Hele goede terugreis :) Vind het stiekem ook wel weer erg gezellig dat jullie terug komen hoor! Tot gauw, liefs!

• 29 November 2011 - 14:35

Annemarijn:

Oow dat klinkt zo herkenbaar he! Heel veel sterkte met de terugreis, en de weersovergang;)
    Knuffel!!

• 29 November 2011 - 16:43

Marijke:

Hi lieve kids. Ik kan het bijna niet geloven dat ik jullie morgen weer zie. Voor jullie jammer dat het avontuur eindigt maar voor het thuis front wel héél fijn.
    Goede reis, let goed op je spullen en elkaar en tot over 23 uurtjes. Xxx

• 29 November 2011 - 16:44

Anita En Bertin :

Fijn dat jullie het zo mooi gehad hebben. De tijd is wel erg snel gegaan. Wij wensen jullie een hel goede reis en komen snel foto's kijken.
    Veel liefs

• 29 November 2011 - 17:23

Sabrina:

Eeh, nou jullie hebben een geweldige reis gemaakt! Levenservaring:D!! Veilige terugreis.

• 29 November 2011 - 17:38

Jeroen Remijn:

Ongelooflijk! Voor je het weet ga je alweer bijna richting Nederland! Heb genoten van jullie mooie verhaaltjes en ben erg benieuwd naar alle foto's! Lientje kennende, zullen het wel heel mooie foto's geworden zijn!

Goede terugreis!
    Groeten,
    Jeroen

• 29 November 2011 - 18:41

Elja:

Hej,

Leuk verhaal weer :) een hele goede terug reis toegewenst

Bas en ik komen zeker een keer langs verhalen luisteren en foto's kijken

Dikke knuff en tot snel :D

• 29 November 2011 - 20:25

Mara:

Heeele goede terug reis! Jullie kunnen terug kijken op een super ervaring...en thuis weer lekker aan de bruine boterhammen met kaas!