Namaste! - Reisverslag uit Delhi, India van Koen en Lien Laan - WaarBenJij.nu Namaste! - Reisverslag uit Delhi, India van Koen en Lien Laan - WaarBenJij.nu

Namaste!

Door: koenenlien

Blijf op de hoogte en volg Koen en Lien

01 September 2011 | India, Delhi

Ok, we zijn er!
Dat werd meteen duidelijk, alsof we in de sauna zitten druipt het zweet de hele dag van onze kop af.
De vlucht was prima, we zaten weer naast elkaar. weinig geslapen dus toen we bij ons hotel waren hebben we gelijk een dutje gedaan.

Daarna zijn we naar het station gegaan om een kaartje naar Agra te halen. Zoals al in onze Trotter stond beschreven zijn er allemaal mensen die je de verkeerde kant op wijzen (zodat zij geld verdienen).

Helaas voor hen trapten wij hier niet in. Gelukkig voor ons ontmoetten we daar twee leuke brazilianen. Samen met hen hebben we alle mannetjes van ons afgeslagen en zijn we bij de tourist office beland.Daar zaten allemaal toeristen die een treinkaartje willen. Lang wachten dus maar het is gelukt. morgen vroeg treinen we om 6:15 naar Agra. daar zijn we dan 2 uur later. Helaas is de Taj Mahal gesloten op vrijdag maar wij vermaken ons wel. Snel weg uit dit drukke en hete Delhi.

Toch hebben we ons vanmiddag uitstekend vermaakt met onze Braziliaanse vrienden, Samen een taxi gehuurd voor de hele middag en doe heeft ons de hot spots van Delhi laten zien. Uiteindelijk in een super leuk hippie-achtig restaurant beland, lekker gegeten en nu dus ff internetten in het hotel. Zo ff douchen, voor zover dat nut heeft :P
Gelukkig hebben we airco en een waaier op onze kamer. (die trouwens niet al te schoon is) WE love INDIA!

ok, ons plan is dus Agra, zaterdag ook en dan waarschijnlijk de nachttrein naar Varanasi.
Wordt vervolgd....

Liefs ons

• 01 September 2011 - 15:45

Elja:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn :) suc6 morgen met de trein groetjes

• 01 September 2011 - 16:01

Loes:

Klinkt goed allemaal! Genieten en voorzichtig doen. Veel plezier in Agra!

Kuss

• 01 September 2011 - 16:03

Bertin En Anita :

Hallo Koen en Lientje

Dat is even wennen aan die hitte hé maar jullie hebben 3 maand de tijd.
    Fijn dat jullie een goede vlucht hebben gehad. Veel plezier

• 01 September 2011 - 17:08

Jan:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Betreft de warmte heb ik geen medelijden, die heb je zelf opgezocht;-) Prettige dagen in Agra en een goede reis naar Varanasi. Veel plezier.

• 01 September 2011 - 17:33

Anneke:

Tja je wilt wel eens wat, dus dan de warmte en de drukte maar voor lief nemen!
    Leuk dat je al mensen heb ontmoet waar je dingen samen mee kunt doen, vast heel gezellig Geniet ervan!!!!!

• 01 September 2011 - 17:34

Anneke:

We willen fotoooooooooos!

• 01 September 2011 - 21:29

Loet En Gepke :

Het is daar allicht warmer dan in IJsland,maar dat had je kunnen weten. Geniet van de treinreis,wij gaan lekker bruiloft vieren.

• 01 September 2011 - 22:04

Linda :

Fijn dat alles goed is gegaan. En leuk dat jullie al anderen hebben ontmoet echt leuk :) ma dat zou ook wel snel gaan. Veel plezier en ik lees wel weer waar jullie strax zijn beland! Xx

• 02 September 2011 - 15:17

Nienke:

He chickies!
    Fijn dat jullie goed en wel zijn aangekomen ;) Ik dacht dat ik me had aangemeld voor jullie waarbenjij.nu maar dit bleek niet het geval. Gelukkig ben ik zo oplettend en lees ik alsnog dit mooie verhaaltje! Veel plezier bij de Taj Mahal zaterdag :) En verder lekker treinen tjoektjoek.
    Liefs

• 02 September 2011 - 20:01

Woutermarloesmaud:

Mooi dat jullie goed zjn aangekomen, en nu maar lekker genieten en veel bekijken succes Gr. Wouter Marloes en maud

• 03 September 2011 - 09:59

Coen:

Mooi om te lezen lan en lien!! Komt vast helemaal goed daar, geniet er lekker van en ik blijf jullie volgen :)

Xx