(bijverhaal) Mr niceguy - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Koen en Lien Laan - WaarBenJij.nu (bijverhaal) Mr niceguy - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Koen en Lien Laan - WaarBenJij.nu

(bijverhaal) Mr niceguy

Door: koenenlien

Blijf op de hoogte en volg Koen en Lien

23 September 2011 | Nepal, Pokhara

Ik schat hem ongeveer 30, heeft lang haar in een staart, een baard in een punt en een bruine glimmende kop met oprechte ogen.
De Oostenrijker is dakdekker en belt met 'mama' door z'n nokia3310. Eerst grap ik dat hij een dak op het dak van de wereld moet bouwen, aangezien hij gaat wandelen tot 6400 meter. Hij lacht en neemt nog een slok van zijn Everest bier.
Hij verteld me dat hij 's middags bij de bootverhuur goed.heeft kunnen afdingen en dat het hem vaker lukt.'Komt dat je er zo eng uitziet', zeg ik. Bevalt hem wel, want hij zegt de legendarische woorden: 'ik wil niet de niceguy zijn. Die doen altijd de slechtste dingen. Dan bedriegen ze hun vrouw en dan zeggen mensen achteraf: 'he was such a niceguy'. Hij schittert uit z'n oprechte ogen..

Man, ik mis die gast

• 23 September 2011 - 13:44

Michiel:

Mooi verhaal!

• 23 September 2011 - 13:55

Loes En Nienke:

Prachtig verhaal weer broertje! Dus jij laat je haar en je baartje nu ook groeien? ;-)

• 23 September 2011 - 16:28

Arne:

haha a la Lan!!

• 23 September 2011 - 16:31

Jan:

Mooie reclame voor Nokia...

• 23 September 2011 - 17:44

Elja:

Nice

• 26 September 2011 - 18:24

Rob En Marit:

Lannie!

Mis je ons ook?? :D Leuk verhaal, daar ga je toch voor naar India ;)!

Veel plezier nog Lannnn!!

X!